shhashemi1387
2 ارسال محل: نامشخص |
20.05.2015 09:24نحوه ثبت هزینه هاسلام.من کاملا گیج شدم.قسمت حسابها و در قسمت هزینه ها،مثلا برای اغذیه بخش لبنیات 50000 تومان تعریف کردم.به ایم منظور که کل ماه فقط 50 تومن خرج بشه و من با هربار ثبت خرید ماندخ رو ببینم. سوالم اینه که اون گزینه های قابلیت دریافت یا پرداخت از این حساب کدومش باید فعال باشه،باید گزینه دریافت باشه? وقتی من میخام تراکنشی رو ثبت کنم میزنم دریافت از هزینه لبنیات اونوقت به چی پرداخت بزنم???! اصلا ثبت هزینه به این سکل درسته? میشه به راهنمای جامع از نرم افزار با جزییاتش داشت.من واقعا نیاز دارم بهس چون به اصول حسابداری وارد نیستم.با تشکر فراوان.
|