قوانین مرتبط با پشتیبانی از طریق ارتباطات راه دور Remote

قوانین مرتبط با پشتیبانی از طریق ارتباطات راه دور Remote

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس در دوره پشتیبانی خود را متعهد به رفع اشکلات احتمالی نرم افزار از طریق تلفن و در صورتی که از طریق تلفنی امکان پذیر نبوده اما امکان رفع آن از طریق اتصال راه دور و یا ریموت در زمان کوتاهی فراهم باشد را برطرف نماید.

بدیهی است در صورت عدم امکان رفع مشکلات بصورت تلفنی و یا ریموت و نیاز به حضور در محل مشترک به تشخیص کادر فنی، متقاضی متعهد به پرداخت حق الزحمه ها و هزینه های ایاب و ذهاب طبق تعرفه های مصوب این شرکت می باشد.

ضوابط ارائه خدمات بصورت راه دور:

· متقاضی باید امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت پایدار حداقل به سرعت 512 کیلوبایت را دارا باشد. بدیهی است در صورت وجود هر گونه اختلال ارتباطی کارشناس می تواند تا رفع کامل مشکل و ایجاد ارتباط پایدار عملیات پشتیبانی را متوقف نماید.
· حضور متقاضی و یا نماینده وی در طول مدت ارائه خدمات راه دور جهت کمک در انجام برخی امور و پاسخ به سوالات احتمالی در کنار سیستم رایانه ای الزامی می باشد.
· کارشناسان فنی شرکت مجاز هستند در طی هر گونه مراحل پشتیبانی اعم از تلفنی و یا ریموت فایل هایی را برای سیستم متقاضی ارسال و یا از آن دریافت نمایند.
· وظیفه نگهداری اطلاعات برعهده متقاضی بوده و بدلیل اختلالات احتمالی متقاضی باید قبل از دسترسی ریموت نسبت به پشتیبان گیری اقدام نماید.
· سطح دسترسی کارشناسان به سیستم متقاضی باید در سطح Administrator باشد.
· در صورت اتصال به سیستم های تحت شبکه، دسترسی ریموت به کلیه دستگاههای شبکه باید در اختیار کارشناسان قرار گیرد.
· متقاضی باید بستر لازم برای اتصال از راه دور اعم از بستر نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز را فراهم نماید. همچنین در صورت وجود خطرات ویروسی شرکت می تواند به سیستم متقاضی متصل نگردد.
· شرکت مجاز است هر گونه سابقه ارتباطی با مشتری اعم از فعالیت های انجام شده و هر گونه فایل رد و بدل شده را در سوابق مشتری نگهداری و در صورت نیاز به آنها مراجعه نماید. · متقاضی باید نسبت به نصب نرم افزار مورد تائید شرکت اقدام نموده و نام کاربری و رمز عبور را در اختیار کارشناسان این شرکت برای اتصال قرار دهد. بدیهی است توصیه اکید می شود بعد از اتمام فعالت پشتیبانی نسبت به تغییر رمز عبور اقدام نماید.

لازم به ذکر است این خدمت برای افزایش سرعت خدمت رسانی بوده و محدود به خدمات زیر می باشد :
· مشکلات در نصب و راه اندازی قفل سخت افزاری در صورتیکه قفل سالم باشد.
· جهت بررسی دقیق تر مشکل گزارش شده مشتری توسط کارشناسان واحد فنی
· هر گونه رفع اشکال که با تشخیص کادر فنی از این طریق قابل رفع می باشد.


ارائه خدمات زیر از طریق ریموت امکان پذیر نمی باشند:
· کلیه خدماتی که بطور مستقیم خارج از حیطه نرم افزار می باشد نظیر: مشکلات سیستم عامل، مشکلات سخت افزاری مانند پرینتر و ...، مشکلات شبکه، رفع ایراد و یا نصب مجدد SQL
· هر موردی که به تشخیص کادر فنی نیاز به مراجعه متقاضی به دفتر اصلی شرکت فناوری اطلاعات پارمیس و یا نمایندگی های مجاز باشد.


شرکت فناوری اطلاعات پارمیس همواره تلاش نموده با استفاده از کادری مجرب و در اولین زمان ممکن نسبت به ارائه خدمات پشتیبانی اقدام نماید لذا در صورت هر گونه دریافت خدمات پشتیبانی به غیر از این شرکت و یا نمایندگی های مجاز تائید شده توسط پارمیس که دارای اعتبار فنی و زمانی مجاز می باشند، در صورت بروز هر گونه مشکلی این شرکت هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.